måndag 25 januari 2010, uttråkad (igen?)

Kategori: nytt liv, nya tag, ny kraft

Det här händer aldrig mig. Att jag är i skolan. Och bloggar.

Idag är ett undantagsfall. Än så länge bara haft två lektioner men kan redan konstatera att det här är en sån där trist dag som man hela tiden bara längtar hem så man kan få sova. Jag har inte gjort något vettigt förutom att lämna in historialäxan i tid och ångrat mitt klädval. Eller det sistnämnda kanske inte var så vettigt. Vad vet jag. Jag är bara så uttråkad just nu. Och NV-rummet är så trist så jag dör lite varje gång jag ser det.

Vilket liv jag har.

Igår sov jag hos Emma och inatt sover hon hos mig. Imorgon ska jag på hennes spinningpass och på onsdag har jag fysik B prov, på fem kapitel. Jag har ett ruskigt bra liv.

Nu ska jag längta efter engelskan. För det är kind of höjdpunkten i skolan. Ulf är så rolig.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: