onsdag 27 januari 2010 touch her like that

Kategori: nytt liv, nya tag, ny kraft

Samma visa idag igen; slutade tjugo över ett men satt kvar och pluggade till halv fyra. Fast nu har jag ju gjort fysikprovet (och jag tror (hoppas) att det gick helt okej), så nu är det matten som gäller. Kursprov i MaC om fyra veckor. Nathalie har inte legat i så mycket under terminen så hon kände att det var dags att ta tag i problemet. Jag antar att det här blir vår nya rutin: att stanna kvar i skolan och plugga oss helt trasiga. Varje dag. Sommar kom. Nu. Snälla. Jag önskar att den gjorde det. Idag börjdade det snöa igen. Sådär mycket så bussen kom inte upp för toppstigsbacken utan fick köra runt allting. Det var väl trevligt va. Plus att en liten skitunge trodde han var äldre och mognare än han var. (Han var en liten tönt). Om det inte var för att jag skulle gå av där så skulle jag gått fram och slagit till han. Med ord. Det är såna som han som sprider hat i samhället.

Nu ska jag diska, äta och sen ska jag försöka hinna med att göra svenskan innan jag sticker till kusin för att tillbringa natten där. Hon är alldeles ensam då resten av familjen är nere på Gotland, så vem vet vad vi hittar på. Bowling kanske? Men först ska vi på hockey. Min andra (?) match den här säsongen, hur kul är inte det. Vi som var där varje match och kollade när H spelade.

Jag tror det blir en bra kväll.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: