söndag 17 januari 2010

Kategori: nytt liv, nya tag, ny kraft

Idag åkte jag pulka på riktigt för första gången sedan åttan tror jag. Det var härligt. FAst jag frös om fingrarna och fötterna, jag har insett att jag inte är någon vintermänniska. Även fast jag hade termobyxor på mig.
När jag kom hem fixade jag matten. Inte helt och hållet, men mer än jag gjort på alla mattelektionerna i skolan. efter en stund blev jag dock rastlös och tränade lite.

Sandra har varit här ikväll. Vi kollade på halva "Män som hatar kvinnor" innan hon insåg att hon redan sett den. So we ended up on facebook. Bara en liten stund, precis innan hon skulle gå. Vi hittade otaggade bilder på oss ifrån midsommar 2008, (ingen var taggad för övrigt, kanske bara Jessica och Tobbe) som vi aldrig tidigare skådat. Vi fick oss ett gott skratt. Inte åt oss själva, utan åt alla andra som var med.

Så fort S åkt hem klistrade jag mig fast vid matteboken igen. Längtat efter den hela kvällen, kunde inte slita mig.. Förrän nu. Nu ska jag sova. Efter att jag läst lite Harry Potter. Imorgon blir det mysdag och jag hoppar i kattens jeans med hål på vänstra knäet. Mjaou.

Här kumma bildar på mine nye foutbållsdojar såm ja snejgde åm:



Jag vet att man ska gå efter om skorna är sköna, men  jag hade sån tur. De sitter som en smäck. Jag är så perfekt!

Kommentarer

  • Anonym säger:

    nike? barnarbete javisst!

    2010-01-18 | 23:33:13
    Bloggadress: http://shehatesme.blogg.se/
  • Anonym säger:

    så jävla schysst att ni fick skor!:)

    2010-01-19 | 17:19:01

Kommentera inlägget här: