tisdag 13 januari 2010 bad romance

Kategori: nytt liv, nya tag, ny kraft

Idag bröt jag mitt långfinger på idrotten när vi skulle göra volter. Jag tror jag är starkast i världen och ska stajla lite för de andra, så jag bestämmer mig för att ta emot mig med ett finger. Just det fingret. Det är blått, tjockt som en stock och icke-böjbart. Fast det är ganska bra, för då behöver jag inte ha dåligt samvete om jag pekar finger åt någon jag inte gillar, för jag kan inte göra något åt det. Eller okej, brutit är väl en överdrift. Stukat det. Kanske. Irriterat det på ett dåligt sätt. Eller ja, jag vet inte. Men blått och gör ont är det. Fast det låter mycket värre nu när jag försöker förklara det.
Såhär ser det ut:

Tjockt som en stock? JA!

Blått och icke-böjbart? JA!

Så det är som att ha brutit fingret. Nästan.
Nu ska jag skriva svenskan, och möjligtvis plugga lite kemi. Sen ska jag läsa HP hela kvällen och lägga  mig i tid.
Och under hela den tiden kommer Lady GaGa - Bad Romance att spelas. Jou, jag är fast i smeten. Igen.

Rah rah, ah ah ahh
Rah mah, rah mah mah
GaGa, ohh lala
Want your bad romance
I want your psycho
Your vertigo stick
Want you in my rear window
Baby it's sick
I want your love
love love love
I want your love

Jag menar, hur dålig är inte hennes texter? Men jag kan inte sluta lyssna. Det är för.. Bra.

Kommentarer

  • sophie säger:

    Svar: Hehe ja det kanske är på tiden att göra det :) du är söt!

    2010-01-13 | 20:57:05
    Bloggadress: http://sophijee.blogg.se/

Kommentera inlägget här: