tisdag 19 januari 2010, there's to much you

Kategori: nytt liv, nya tag, ny kraft

Jag är verkligen en av de människorna som älskar att klaga. Jag hittar alltid något att klaga på, det spelar ingen roll om det är en bagatell.I mina ögon ska allting vara perfekt (för mig), och perfekt är det när allting är precis så som jag tänkt mig. Går minsta lilla fel så hittar ni mitt humör nere på golvet; tack och hej för mig.
Idag gick massor fel. Jag ville bara hoppa och stampa och skrika ut mitt raseri vid flera tillfällen. Men det kunde jag ju inte. Då skulle jag bli klassad som psykiskt störd. På riktigt. Så jag höll tyst och var glad och skrattade på helt fel ställen, vilket jag oftast gör. Ingen annan fattar det roliga. Det är de som ingenting förstår. Och jag är den som gör rätt.

Idag kom jag och Jenny på den bästa idén genom tiderna, och den är superhemlig. Ända sedan jag kom hem har har jag skrivit på historian, så för en gångs skull är jag klar med något i tid. Snart kommer Emma och hämtar upp mig, vi ska till Linnéa där det redan är en massa folk. Jag och Emma ska sova där, och förhoppningsvis kolla på en bra film. Typ "Secret Window". Eller?

Ps. Vi började med en ny kurs idag. Kretslopp. Hör ni hur kul det är? K-R-E-T-S-L-O-P-P. Smaka på ordet. Nej, ät upp det. Så roligt är det. Eller det vet ju inte jag egentligen, idag hade vi första lektionen. Den var dock inte så intressant. Blir det bättre längre fram? Ds.

Sandra är riktigt underbar. Hon skrattar alltid åt de mest korkade saker (då är vi två) och hon vet med säkerhet att hon inte gillar mammutkött. Det känner jag ingen annan som gör.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: