torsdag 7 januari 2010, en kort resumé

Kategori: nytt liv, nya tag, ny kraft

Okej, första dagen i skolan. Utvärdering: tråkig. Franska, två timmar matte och sedan kemi. Trist. Vandrade omkring i dvala och fattade ingenting. Jo, att dödstrött hyper crevé på franska.
Efter att jag kom hem (för någon timme sen) har jag hunnit med:
  • Skicka in en tvätt sängkläder i maskinen (har nästan lika mycket sängkläder som en familj kan klara sig med)
  • Lagat mat
  • Letat efter Candide
  • Inte hittat Candide
  • Packat
  • Fixat handledarkursen (på söndag gäller det, tagga till på uttråkning)
  • Kollat upp tid för synundersökning till körkortet (imorgon efter skolan)
  • Myst en himla massa och taggat till imorgon, det blir bio med Magnus för tian. Sherlock Holmes står på tur.
Nu ska jag äta min middag; krögarpytt. Sen är det träning som gäller, innan jag vandrar hem till Sandra för att tillbringa natten där.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: