Eclipse, kommu och en liten rosa sak

Kategori: nytt liv, nya tag, ny kraft

Det finns inte så mycket att säga om "Eclipse". Förutom att den var sjukt bra och mycket mycket bättre än Twilight och New Moon och att jag skulle kunna se den om och om och om igen. (Inte för att jag vet vad det kan bero på..)
Dock så for vi ju fram och tillbaka kommunalt och kom alltså inte innanför dörren förrän klockan passerat halv två. Men det var en helt ljuvlig kväll, som jag gärna gör om.

Huddinge centrum var inte så mycket att hissa flaggan för, påminde ganska mycket om hur Visby centrum såg ut för tio år sedan. Till er som aldrig hann uppleva Visby på den tiden så vill jag bara säga grattis. Att kalla det för ett centrum var en stor överdrift. Och för er som hann uppleva det så vet ni alltså hur Huddinge var. Jag hittade ett laxrosa inne på H&M, men det var allt.

Idag får jag se vad som hittas på. Antagligen blir det att ligga ute på gräsmattan och filosofera hela dagen, eftersom alla mina vänner verkar vara så himla upptagna nu när man äntligen kan vara ledig. Jag skulle egentligen ha jobbat i Täby idag igen, men det blev framflyttat tills efter jag kommit hem från Gotland. På tal om vilket, på söndag åker jag och katten ner och stannar i en och en halv vecka. Livet är ganska bra ibland.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: