förälskad

Kategori: nytt liv, nya tag, ny kraft

Jag borde verkligen sova vid det här laget. Istället för att plugga teori som det var tänkt så gjorde jag något som jag då, för stunden och tre timmar framåt, tyckte var mycket mer relevant: Att kolla på gamla O.C-avsnitt. De allra första, faktiskt. Att jag aldrig lär mig. Nåja, nu är det slut och jag vart plötsligt väldigt rastlös. Igen. Har en flaska vatten här som håller mig sällskap. Lite kläder utspridda över stället, en stor påse fylld med pantburkar i fotöljen och ett köksbord utan några stolar - de är fortfarande hemma hos Sandra sedan midsommar.

Problemet just nu är att jag ska upp ganska så tidigt imorgon, och jag behöver verkligen sova, men jag är så himla fast vid Slash musik just nu. Jättetöntigt, jag vet, men jag kan inte rå för det. Idag har jag upptäckt helt ny musik som jag ä l s k a r. Som jag inte kan få nog av. Som jag kan lyssna på om och om och om igen. Jag är nog inget riktigt fan, jag har bara fallit in i en förälskelse. Just nu vill youtube föra krig med mig, men här kommer länkarna på några favoriter i alla fall. Enjoy.



S L A S H

Kommentarer


Kommentera inlägget här: