Gotland

Kategori: nytt liv, nya tag, ny kraft

I fredags fick jag med mig Fanny till Farsta. vi shoppade slut på hela rean och plötsligt var klockan dags-att-åka-till-nynäs-igen. Jag mötte upp pojkvän efter hans sista arbetsdag och vi hyrde dykutrustningen till nästa dag.
I lördags var dykning som stod på schemat. Två dyk - noll sikt och med kompass hade det nog gått lite bättre. Men det var härligt ändå, första dyket efter kursen. Hoppas på fler.
Imorse, efter att ha konstaterat att nej, det går ingen buss så tidigt på morgonen, så tog jag och Magnus vårt pick och pack och började promenera ner till båten - kvart över sex. Båten var fullsatt och jag frös ihjäl, men nu är vi äntligen hemma hos pappa efter att ha fått skjuts av våra nynäsvänner som också är nere på Gotland nu.
Ikväll snackar "Fredde" på almedalsveckan som Magnus vill gå och se (höra).

Kommentarer


Kommentera inlägget här: