Need to grow older with a girl like you

Kategori: nytt liv, nya tag, ny kraft

Idag har vi verkligen haft en härlig dag tillsammans, jag och Sandra. Lite shopping inför helgen, dock glömde jag handla hängslena som jag skulle ha.. Kanske kan låna av Virginia, vet att hon har. Hur som helst, fick med mig ett par shorts, en svart nätbody och ett par svarta heels. Känns som att det var något mer, men jag kanske har drömt. Efter shoppingspreen blev det middag på Etage, med trubadur som vi funderar på att hyra in någon dag i helgen, men vi får se. Fortsatte ner till hamnen, tog en öl på Florence och spanade in människor som drev omkring lite planlöst i kvällsolen. Spekulerade lite och planerade lite. Drack lite och älskade livet lite. Tog en promenad genom stan för att avsluta kvällen med en McFlurry med extra chokladsås på Donken.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: