tanken har väl snuddat mig

Kategori: nytt liv, nya tag, ny kraft

Min nästan allra första tanke när jag vaknade imorse (klockan tolv) var att jag skulle ringa Gabrielle och kolla om hon ville med och bada. När jag lyfte fån' för att ringa henne dök hennes namn upp på skärmen och mobilen frågade om jag ville svara eller stänga av ljudet. Det var lite kolt.
Hur som helst, vi begav oss ner till tian och hängde där i två timmar innan vi drog oss hemåt igen. Nu ska jag lägga mig ute i trädgården och sola och kanske plugga lite teori.
Ikväll skulle jag ju med Fanny in till stockholm på sm-fest med hennes simmare till pojkvän och deras vänner, men i sista sekund kom de på att åldersgränsen låg på tjugo och tjugotre år, så jag får helt enkelt ta det lugnt ikväll istället och tagga tills imorgon istället. Jag och Fanny spikade torsdag, och vi hoppas att vi ses då, för alla de gånger vi hittills "spikat" har inte blivit av. Hehehehe.

En Gabrielle

Kommentarer


Kommentera inlägget här: