uppochnervänt dygn

Kategori: nytt liv, nya tag, ny kraft

Igår hade jag planer på att somna i alla fall innan klockan två. Vi spelade fotboll tills klockan hunnit ända fram till tio-tiden, då tog några av oss en sväng i Nynäs innan vi mötte upp med resten av gänget nere på tian. Kvällsbad i skymningen i ett sjukt lagom tempererat sommarvatten. Efter det gick jag och Linnéa skilda vägar från resten av gänget, fick skjuts upp till L's för att hon skulle byta om. Själv gled jag runt i bikini och handduk ner till hamnvik där vi mötte upp Max, Wikström och Albin. Hem till mig så jag också fick på mig lite kläder, vidare till Jenny och jag åkte longboard på väldigt darriga ben. Hos J trängdes vi fjorton pers i ett minimalt rum för att kolla på Wedding Crashers, endast för Max' skull för han var den enda i rummet som inte hade sett den.
In på halva filmen kom han på att det hade han visst det. Hehehe. Efter filmen (klockan hade precis slagit två och jag hade inte gått och lagt mig) försvann jag, Linnéa, Max, Albin och Johan hem till mig och hängde på min balla veranda till klockan halv fyra. Säkert en timme efter jag och L hade lagt oss låg jag och smällde myggor.

Upp halv nio, nu ska jag iväg till Fanny för att umgås med henne innan jag åker till Gotland imorgonbitti.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: