Dag 1 - detox

Kategori: nytt liv, nya tag, ny kraft

Frukost: Fruktsallad
Mellanmål: En passionsfrukt och en satsumas/mandarin/clementin/whatever/
Middag: Sallad
Kvällsmål: En banan, en satsumas/mandarin/clementin/whatever/ lite gurka och en del vindruvor.
Dryck: Vattenvattenvatten.

Jag varit hungrig nästan hela dagen. Jag är ingen salladsmänniska annars, så det här är ganska svårt för mig. Har varit trött och känner av en liten, liten huvudvärk för tillfället. Spelade fotboll med några vänner förut men jag orkade inte göra så många knop. Sova flera timmar ska man göra också, så kanske ska skippa O.C ikväll och bara krypa ner i sängen och läsa körkortsteori tills jag somnar. Men nu ska jag hälla i mig lite mer vatten.
Godnatt.


Jag för kanske, ett år sen? Var mycket gladare då än jag är för tillfället. Dessutom ägde jag loss på gitarren.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: