detox-vecka

Kategori: nytt liv, nya tag, ny kraft

Idag börjar min detox-vecka. Egentligen är meningen att jag ska detoxa i två veckor, men jag tvivlar på att jag klarar mig sålänge på bara frukt, grönsaker, nötter och citronvatten.  Ingen mjölk (därmed ingen O B O Y), inget kött, ingen saft, ingen choklad, ingen alkohol, ingen glass. INGENTING. Därför tror jag att en vecka blir utmärkt för mig. Eller utmärkt är väl kanske att ta i.. Men en vecka ska jag nog överleva. Förhoppningsvis. Nej men jo, nu ska jag göra det här. Som att testa mig själv. Självdisciplinen på topp.

Nu ska jag plugga lite körkortsteori ute i solen. I eftermiddag åker jag, Hannes och N-L till Älta där vi käkar middag med Sandra och Mia och jag får köra lite brum brum.

Sweet sweet summer.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: