Första jobbdagen ute i Täby

Kategori: nytt liv, nya tag, ny kraft

Klockan är inte ens sju, och jag är uppe. Sov ca sex timmar i nättras. Det känns bra nu såhär på morgonkvisten. Jag ska ända in till Täby. Ligger det ens på kartan? Tio mil här ifrån. Väldigt rolig dag. Ingen iPod har jag heller. I och för sig har jag mitt headset till mobilen, men jag kan inte använda den i tio mil utifall batteriet skulle sina. Även om jag inte har några pengar på den så är det viktigt att jag är nåbar. Skulle min mobil lägga av idag av någon anledning skulle jag få den där sortens panik man får när något hänt som man vet att man inte kan göra något åt, hur gärna man än önskar att man kunde. Ja, som det kanske märks får jag panik bara jag tänker på att jag skulle hamna i en sådan situation.

Andas. Lugnt.
Jag mår bra.

Guns N' Roses - Shacklers Revenge

Kommentarer


Kommentera inlägget här: