skolavslutning och en helt absolut godkänd kväll

Kategori: nytt liv, nya tag, ny kraft

En helkväll på Freja med tjejerna och resten av Nynäs. Sifferminne lönar sig och det är alltid roligt med sorkcyklar, speciellt när man har en kjol som är alldeles för kort för att cykla i. En hellyckad kväll, bilder kommer förhoppningsvis någon gång i veckan.

Imorgon är det de två första uppdyken som gäller. Lite nervös för att det ska gå dåligt, lite ångest över att jag varit uppe alldeles för sent, lite ångest för att jag inte hållit mig till alla råd när det kommer till hur man ska uppför sig innan dykning. Sen är jag lite stressad också för att jag inte har någon mat tills imorgon (precis som förra gången) vilket gör att jag måste ta en ti-ti-tidig buss ner till Konsum imorgon och köpa ett paket Denniskorv.

Hejdå.

Just det, förresten. Jag slutade ju skolan idag. Efter sommaren är det bara tredje året kvar i gymnasiet. På ett sätt är jag ganska glad över att bara ha gått ut tvåan, för på så sätt så har jag ännu ett helt år kvar som är planerat in i minsta detalj och jag slipper oroa mig för hur den närmaste framtiden ska se ut.

Hejdå på riktigt.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: