sommarkänslor och bondbränna

Kategori: nytt liv, nya tag, ny kraft

Så, nu är det nästan officiellt sommarlov. Mitt sista sommarlov. Halvkursprovet i Ma D är avklarat och imorgon är det skolavslutning.

Gästhamnsbryggan var ett bra ställe att ligga och sola på, och att bli bjuden på glass i hamnen var inte heller helt fel. Jenny hämtade min present till Nova-Lee inne i stan (hon skulle ändå in och shoppa) och jag och Magnus har haft en trevlig eftermiddag med bandytöntarna och lite O.C. Eller ja, Magnus har sovit ända sedan vi kom hem, så det är väl bara jag som haft det trevligt. Eller han kanske också har haft det trevligt, vad vet jag.

Snart är det dags för träning. Funderar faktiskt på att ta en promenad, i alla fall en liten bit.

Fotbollsturneringen (som vi i och för sig förlorade, dock så var vi det enda laget med fyra tjejer, varav en spelar innebandy (Linnéa)).

Kommentarer


Kommentera inlägget här: