en total lördagskväll

Kategori: nytt liv, nya tag, ny kraft

I lördags var det utgång med tjejerna. Middag, bowling, Frejahäng och en oändligt lång promenad genom hela Nynäshamn - i högklackat. Jag gillar inte att gå i högklackat, och den där kvällen var ett långsamt självmord för mina fötter. Men i övrigt var den awesome, bowling (värsta två serierna jag någonsin spelat, endast en strike och lyckades knuffa Sandra så hon ramlade på banan, och självmant tappa balansen några kast senare så jag också trillade). Vidare till M/S Freja, som var för fullt för att ens få plats på nästan. Hur som helst, en totalt lyckad kväll med kanske lite för mycket vätska.

I söndags steg jag upp runt sju, Adam hämtade upp mig halvåtta och körde mig till Porthus. Jag lyckades, denna söndag, med konststycket att vara full, bakis och helt återställd igen - på en och samma dag. Okej inte helt återställd, men väldigt nära. Och att kolla på askoola flygplan i stört stora versioner och att vistas bland S J U T T I O T U S E N människor var jävligt maxat, men jag befann mig i lite fel tillstånd. Men, som sagt, jag är imponerad. Över flygplanen och resten av monstermaskinerna alltså, inte över mig själv. Jo det också i och för sig, men det var inte det jag menade. Inte direkt i alla fall.


Bild från bowlingen - jag, Fanny och Sandra

Kommentarer


Kommentera inlägget här: