lördag 13 mars 2010

Kategori: nytt liv, nya tag, ny kraft

Jag hatar att jag alltid vaknar så himla tidigt. Imorse vaknade jag klockan åtta. Eller nej, inte ens det, jag tror jag vaknade innan klockan blivit åtta. Idag om någon dag var en sån där dag jag borde sova till minst ett eller två eller tre, som alla andra verkar göra. Men nej då. Jag vaknar innan åtta. Det är ju lagom passande också när man har en pojkvän som vägrar vakna innan klockan tolv på helger, oberoende vad han gjort kvällen innan.
Nu måste jag plugga kemi och historia. Matteprovet är avklarat men det betyder inte att man får skaffa sig ett liv nej.

Ps. Ikväll är det Melodifestivalen. Hoppas jag får kolla på det, det är ju finalen vi snackar om. Det här är varför jag kollat på programmet i sex veckor. Finalen. Hoppas att jag får. Ds.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: