måndag 15 mars 2010

Kategori: nytt liv, nya tag, ny kraft

Igår fick jag veta att mina älskade, älskade Converse kommit i land. Jag fick också veta att korkskaftet beställt fel storlek. Jag har nog aldrig varit så ledsen förut. Så idag sålde jag dem till min kusin, så där har du Sandra, mina favoritskor. Varsågod. (Jag är inte alls avundsjuk på att du har mindre fötter än jag och kan ha MINA skor. Vi är ju så lika annars liksom. Jag förstår det bara inte).

Nu ska jag plugga historia, hemskt vad kul det ska bli. Ikväll, när jag har pluggat mig sönder och samman, ska jag tagga hem till Emma. Jag försöka få henne att göra något busigt med mig, eftersom vi båda har läskigt lång sovmorgon imorgon. Jag ska försöka få henne att ha OTH-maraton med mig inatt. Tror ni jag lyckas? Det tror jag. Jag är känd för min övertalningsfömåga. Dessutom gillar hon mig.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: