söndag 14 mars 2010 dunderhelg

Kategori: nytt liv, nya tag, ny kraft

Så, nu har jag nästan överlevt en alldeles perfekt helg.
Igår fick jag och Magnus huset för oss själva. Vi (Magnus) lagade en perfekt middag och jag fick kolla på Melodifestivalen, pojken tittade till och med tillsammans med mig, perfekt.
Hela kvällen var perfekt. Förutom att jag tycker att Al Fakir skulle vunnit.
Idag riskerade vi våra liv genom att vandra på vattnet. Solen var framme och jag tror jag gillar solen, för jag kunde inte sluta sola ansiktet. När vi kom hem satte vi (jag) oss (mig) ute på verandan och drack varm choklad med vispgrädde i solen. Dessutom är årets första grillning avklarad. Lite kallt, men ack så mysigt.
Snart kommer min kusin och hämtar mig, dags att umgås med "mig själv". Vi är så jävla lika, du och jag. Jag gillar det. Vi är så grymma ihop.

Kommentarer

  • Sandra säger:

    Fett grym du e! Du å jag vi är som 1! Puss min höna!

    2010-03-15 | 10:46:12

Kommentera inlägget här: