söndag 28 mars 2010, I'll show you how to love

Kategori: nytt liv, nya tag, ny kraft

Vaknade i tron om att klockan var tio (och inte elva som den faktiskt hoppat fram till). Pluggade fysik som en galning innan det var dags för träning. Fyra stycken träningsnarkomaner dök upp. Av cirkus trettio stycken.
Det är vad jag kallar ambitiöst och bra jobbat och tummen upp åt allting. Stressade mig genom hela Coop för att få en oboy-plåtburk, som man får om man köper två oboy-produkter. Jag fick ingen plåtburk. När jag kom hem var det pluggfest, fysik är ju faktiskt väldigt roligt. Speciellt när man väntar med att öppna boken tills det bara är två dagar kvar innan provet, och man känner att "Åh, vad kul det ska bli! Nu ska jag få lära mig väldigt mycket fysik nu på väldigt kort tid".

Det är det bästa jag vet. På riktigt.
Nu ska jag läsa "Till jordens medelpunkt" av Jules Verne. Den är ju bra på sitt sätt, den med.

Här finns ingen snö, ingen kyla.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: