tisdag 23 mars 2010 praktikdagarna

Kategori: nytt liv, nya tag, ny kraft

..Är nu slut. Praktikplats: min storebrors webbyrå. Det har varit två kalasbra dagar även fast jag inte fått göra så mycket förutom att lära mig om programmering och databashantering. Och fått lyssna på deras snack. Daniel och Martin är nog de mest utflippade människor jag någonsin träffat. Efter klockan fyra var det helt omöjligt att föra ett någorlunda vanligt samtal med dem. Dock så satt lunchen inte helt fel, även fast jag inte ens vet vad restaurangen heter. Nära låg den i alla fall, och god mat fick man garanterat.

Jag kom till Nynäshamn runt sju, då mötte jag upp Emma för en promenad. Jag skulle inte hinna till kvällens träning men kände ändå att jag ville göra någonting, så det fick bli en snabbpromenad hem till mig. Nu har flickan precis åkt, så jag ska väl plugga lite kemi innan jag gör mig i ordning för sängen.

På torsdag är det bio och övernattning i stan med Linnéa som gäller! Äntligen ska jag få se "Alice i underlandet". Jag är en lycklig filur.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: