b-day surprise

Kategori: nytt liv, nya tag, ny kraft

Precis när jag trodde att allting var lugnt, att det enda jag hade kvar var en varm dusch och O.C så det skulle vara okej att bara vara i underkläder så är det någon som knackar väldigt våldsamt på dörren. När jag öppnar invirad i mitt täcke så står Jenny, Anton, Harald och Frida där med något som ska föreställa en tårta (trodde jag, tydligen skulle det vara en vulkan) med ljus och tomtebloss. Efter att ha fått på mig kläder hugger vi in och får en mysig tårtstund på ungefär två minuter, för mer orkar ingen av oss äta. Jag kan alltså nu räknas till en av de där lyckliga som har frukost, lunch och middag redan förberedda. I en vecka.
Hur som helst, jag misstänker att jag vart jag påverkad av vulkanen, för helt plötsligt bestämde jag mig för att Jenny skulle få äran att klippa min snelugg som jag längtat efter ända sedan den växte ut sist (förra sommaren). Jag borde bli en mer spontan människa, för jag blev helnöjd med resultatet.
Nu ska jag i alla fall hoppa in i duschen och fullända helgen med O.C.
Godnatt.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: