Gotland

Kategori: nytt liv, nya tag, ny kraft

Just nu är jag inne i en sån där period som jag som jag upptäcker hur mycket jag faktiskt behöver. (Vill ha egentligen, men skillnaden här är hårfin). Det jobbiga med det här är att jag ju snart fyller år, och jag vet att jag inte kan få allting. Att prioritera har aldrig varit min starka sida.

Hörlurar till iPod
Sommarstrumpor
Körkortsgrejer
Extern hårddisk
Vårskor + Converse (fick tyvärr aldrig några via beställningen som gjordes för ett tag sen)
Nya leggings - mönster + vanliga svarta
Klackskor
Tjocktröjor
Skjortor

Saker som jag kanske kan bocka av här på Gotland (med pappas hjälp) skulle kunna vara strumpor, hörlurar och vårskor/converse. Kanske nya leggings också. Kanskekanskekanske.

Ja, jag skulle ju egentligen ha åkt till Gotland igår tillsammans med Emma, men för första gången i hela mitt liv var båten inställd pga. hårt väder. Jag skrattade ihjäl mig lite när jag såg det, sen bokade jag om till idag istället. Här nere har jag hittills hunnit med att träffa båda mina bröder och morfar, tagit en tripp runt i södra Visby, tappat min mobil i en djup vattenpöl, ätit middag, pluggat kretslopp och haft lite panikångest inför kvällen. För tillfället sitter jag och gör just mest ingenting. Dricker juice tillverkad på valencia apelsiner. Jag har inte en susning om vad det är för speciellt med just dessa apelsiner, men det är sjukt gott. Nu ska jag filosofera lite mera, kanske kolla om det är något fint på teve. Wipeout och Scooby Doo 2.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: