With the cops on your lips it's a holy routine

Kategori: nytt liv, nya tag, ny kraft

Jag hatar att medge detta, men just nu skulle jag kunna strunta i allting. Jag vill bara kolla på O.C, hela tiden. Igår satt jag uppe till tolv och kollade, gick upp klockan sju imorse (hade sovmorgon till halv tio) för att kolla, jag har knappt kunnat koncentrera mig i skolan. Jag vill ha O.C. Ikväll ska jag hem till Linnéa. Min ursäkt: Kul att plugga med någon. Anledning: Hon har O.C-boxen. Jag måste nog flytta hem till henne tills Magnus fixat en serien på en skiva eller något så jag kan vara hemma och kolla på det ensam. Det hade varit helt perfekt, för då hade ingen behövt brytt sig om mina små utrop då och då.

Förresten så är jag nog mer kär i Marissa än jag är i Seth eller Ryan.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: