everybody, Backstreet's back

Kategori: nytt liv, nya tag, ny kraft

Jag har haft ett par jävligt slappa dagar efter kryssningen. Igår gled jag hem till Emma i en hel mjukisdress och rufsigt hår, drog hem vid tio och kollade Gilmore Girls till nästan halv två så nu är jag på andra säsongen (!). Väcktes imorse av ett mysigt telefonsamtal som varade i nitton minuter och nitton sekunder. KOOLT tyckte jag. Kollade mig i spegeln och såg bara en enda boll av smutsigt, tovigt hår. Plattade till det, konstaterade att jag inte hade något ätbart hemma (förutom Magnus mentos) eftersom jag åt upp det sista av bananchipsen från Lysekilsresan. (SEPTEMBER!!?) Klunkade i mig vatten och konstaterade att jag ändå mådde ganska bra, trots de gamla bananerna. Pluggade lite. Märkte att jag lämnat alla relevanta papper och sånt i skolan. Hehehhehehe. Sen kom Linnéa förbi och lyssnade på mitt tal och försökte plugga samhälle. När hon drog en timme senare kollade jag Gilmore Girls och grät en skvätt. Aktiverade mig lite tillsammans med Backstreet Boys. Nu är jag försenad hem till Sandra, så måste kila. TJE

Kommentarer


Kommentera inlägget här: