lördagkväll 13 november 2010

Kategori: nytt liv, nya tag, ny kraft

Nyligen hemkommen från en trevlig kväll hos Linnéa. Det bjöds på god mat, härlig efterrätt och mycket skratt. Var dock tvungen att avsluta kvällen ganska tidigt eftersom jag mår dåligt. (och  har gjort hela dagen). Är oftast på topp men idag var det antingen något väldigt dumt jag råkat ut för eller så var det bara en sån dag. Skönt att jag tillbringat största delen av den hemma hos Magnus tillsammans med lite plugg, DH och det vara bara en sån där vi-är-hemma-och-inomhus-för-det-är-dåligt-väder-och-gör-aboslut-ingenting-vettigt-förutom-att-bara-vara-med-varandra-dag. Såna dagar borde man egentligen ha oftare.

Nu ska jag beta av ett Gilmore Girls avsnitt och tycka synd om mig själv pga. min spruckna läpp som gör att jag varken jag prata, äta, dricka eller skratta. Så nu har jag slutat med lyspyl också, för jag har lärt mig att addictions är aldrig något bra. Synd.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: