Ensam igen

Kategori: nytt liv, nya tag, ny kraft

Ännu en till av Virginias snabbvisiter har alltså passerat, vilket har inneburit fler facerapes och mängder med god mat. GREASE och gamla minnen blev temat för den här gången. Ett gemensamt youtube-konto är nog lösningen för det här året, kom vi fram till.

Imorgon är det äntligen h e l g igen. Morgondagen ska tillbringas med pojkvännen hemma hos mig, på lördag ska jag och Sandra åka och hälsa på morfar, för att sedan göra vad vet jag och på söndag ha en dagen-efter, oavsett vad som nu än kan tänkas hända på lördag. En filmkväll låter inte helt fel, med tons of godis och chips och läsk. Jag skulle ju vara nyttig, vad är det här för onda tankar? Nej men just ja, det är ju lugnt.. Jag tog en joggingrunda ikväll, och imorgonBITTI ska jag ju powerwalka med Linnéa. Ja, joggingrunda och pw. Det låter som att jag har kommit in i en såndär "hurtbulle-period" igen. Yessssss.

Nu: ett avsnitt Desperate Housewives.

Kommentarer

  • Sandra - I Min Rosa Bubbla säger:

    Jag hade Anette och Felicia på besök, det var riktigt kul :)

    Vad ska du göra i helgen då? :)

    2010-10-08 | 11:02:59
    Bloggadress: http://sandraorrebro.blogg.se/

Kommentera inlägget här: