erase me

Kategori: nytt liv, nya tag, ny kraft

Jag är galen idag, känns som att det kommer bli en bra dag. Ska tänka över en massa saker samtidigt som vi ska ut på stan och jag får nöja mig med att kolla på folk medan Linnéa kollar på kläder. Perfekt. Hennes farmor är förresten hur skön som helst. Roligare pensionär får man leta efter, hon är decennier äldre än oss men vi får ända anstränga oss för att hänga med i hennes gångtakt. Så vill jag också vara när jag blir stor.

Nu har jag just fixat min dosa, har ju glömt bort min pinkod så har inte kunnat använda den, men det har jag i och för sig ändå inte kunnat gjort för har inte vetat hur den har funkat. Nu har jag äntligen fått tummen ur och hittat broschyren där det står exakt hur man gör. Idag ska det bokas kryssning!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: