gotland med carlzon

Kategori: nytt liv, nya tag, ny kraft

Ikväll åker jag och Linnéa till Gotland. Taggataggatagga. Det kommer bli grymt. Kommer fram mitt i natten, vill inte sova bort hela dagen imorgon så kommer resultera i en väldigt sliten Nathalie. Får nog ta och sova lite på båten. Men jag behöver ju plugga... Äh, VR och andra hockeylag ska också åka till ön ikväll, så jag lär ju ändå inte få plugga. Då kan jag ju i och för sig inte sova heller. Jo, jag har min iPod och mobil. Och Linnéa, såklart. Hon brukar kunna få mig att fokusera på annat än störningar i min omgivning.
Korv med mos och ketchup. Packa. Gilmore Girls. Åka båt. Släpa dator. (Plugga). Hem ljuva hem. Äta. Sova. Njuta. Sakna. Längta hem. Vilja vara kvar. Det är svårt att vara kluven mitt itu.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: