jag tog en smula för dig, och fick en kula tillbaks?

Kategori: nytt liv, nya tag, ny kraft

Två saker som jag har upptäckt med mig den här veckan: 1) Jag är PRECIS som alla andra, 2) jag påverkas väldigt mycket av min omgivning (och min inte-omgivning). Jag är helt såld på Gubben i lådan. Måste höra hela hans album, så jag kan gilla han och inte bara en låt. Även om den är bland det bästa jag hört. Så säger jag i och för sig om alla nya låtar som jag fastnar för, men det är vl nog för att de är bland det bästa jag hört. Repeat. Idag åker jag och Sandra till morfar, kommunalt och miljövänligt och jättebra, förstår inte varför alla klagar på SL.

Imorgon är det LINKÖPING med Carlzon som gäller, men först är det dags för fysikprov. Kult! Jag är taggad till tusen till Linköping.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: