kärlek tusen gånger om

Kategori: nytt liv, nya tag, ny kraft

I dig såg jag ljuset. Och i dig och dig och dig. Jag tog en kula för dig, och för dig ska jag göra det tusen gånger om. Och för dig och dig och dig. Du är mitt allt. Du, och du, och du med. Jag har givit dig allt. Och dig, och dig och dig. 
Skolan. Gubben i lådan. Fysikplugg. Gubben i lådan. MORFAR. McDonalds. Hemma för första gången på en vecka. Spotify - svensk?. Packa. Sakna. Tänka. Grubbla. Minnas. Le. Gubben i lådan. Bädda. Tänka på fysiken. Gubben i lådan. Tänka på powerwalken halv sju imorgonbitti och må lite dåligt. Gubben i lådan. Galaxy. Plugga fysik. Sova. Sakna. Tagga Linköping. Längta. Längta hem igen - har inte ens åkt än. Vågar jag ringa och väcka? Jag vet inte, har redan väckt mamma för att jag längtar. Ska jag väcka? Kanske är elakt och lite egoistiskt.. Men vill ju bara höra rösten, bara lite grann. Bara få förklara mig. Eller prata av mig kanske. Vad är skillnaden? Önskar att jag bara kunde somna, men får huvudvärk istället. Tack. Han får väl bli arg, nu ringer jag. För jag måste.

Kommentarer

  • Anonym säger:

    Du är finast.

    2010-10-22 | 15:49:51

Kommentera inlägget här: