Makzad lördag

Kategori: nytt liv, nya tag, ny kraft

I lördags var det först shopping med pappa i Farsta som gällde. Vinterskor, tre jeansleggings, en halsduk och en ny fejvskjorta. Plus att jag fick en del kvalitétstid med pappa, det behövdes. 
På kvällen var det födelsedagsmiddag hos Makz, i 18-årspresent fick han en porrtidning med en tillhörande DVD "Det bästa från ridskolan" och ett paket toalettpapper av oss tre lite finurligare filurer. Jag tror han blev rätt nöjd. Kvällen avslutades med "SAW" och jag stupade i säng väldigt tidigt för att vara en lördag som inte varit hemmakväll, halv två kollade jag sista gången på klockan och minns inte mycket därefter.

Idag har varit en lång dag, känns nästan som att imorse var igår för att det var så längesen. Mestadels har jag städat, sovit pluggat och lekt av mig lite med barnen. Jo, nackspärr har jag också haft nu, för första gången i mitt liv. På eftermiddagen mötte jag upp med Linnéa för en liten söndags-PW, total awesomeness och resten av kvällen var ganska tjillidill. Nu är det sista sidorna av SH som gäller. Tagga!... Tagga.. Tagg... Tag.. Ta.. Snark.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: