Biologiplugg och träning med LC

Kategori: nytt liv, nya tag, ny kraft

Nu sitter jag här igen, hemma hos Linnéa. Har suttit här hela eftermiddagen och försökt knåpa ihop någon slags sammanfattning över biologin. Prov på måndag, jag är så jevla taggad. INTE. Senaste i förrgår var allting så sjukt i huvudet bra, jag verkligen kände hur jag kunde komma hem efter skolan och inte behöva göra ett skit. Det ändrades idag. Nästa vecka ska vi ha prov i Bi B, och dessutom läst ut en bok om fisket i Östersjön (dö-dö-dötrist), på onsdag åker vi ner till Lysekil nere på västkusten och är borta till söndag = missar sjukt i huvudet mycket i skolan! Kommer hem och då är det samhällsprov, matteprov, förberedelser inför nationella i svenskan, plugga fysik varje timme ända fram till kursprovet typpp..

Så idag försvann nästintill all min ork. Nu ska vi träna första gången efter ett uppehåll på säkert över en månad då Linnéa var sjuk först, sen var det min tur. Är fortfarande lite rosslig men det är dags nu, kan inte såsa omkring längre.
ÖNSKA MIG LYCKA TILL I LIVET.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: