en väldigt långtråkig eftermiddag. Jag hade fysik B-prov idag. Kan vara därför jag är såhär hajpad.

Kategori: nytt liv, nya tag, ny kraft

Jag sitter hemma hos Linnéa just nu. Fast egentligen borde jag inte göra det. Jag borde vara hemma och vara sjuk och hon borde vara hos tandläkaren, för det var vad vi sa till den två timmar långa biologi B-lektionen idag. Vi har prov nästa vecka och kände att vi kunde lika gärna plugga det där hemma. (Först när vi väl satt på bussen kom jag på att vi brukar ju labba på måndagar och att det kunde varit ganska bra att ha varit med på). Men hur som helst, nu sitter vi i alla fall här, jag med biologin och hon med en engelska C-uppstas. En cappucino senare var det inte längre så lätt att ligga i soffan som en annan soffpotatis och plugga. Mitt problem är att jag fryser lite, så jag borde ha på mig en tjocktröja. Det har jag i och för sig redan. Nu har jag bara tråkigt. Dötrist. det är lite tomt utan dig. Hejdå.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: