gotta let go

Kategori: nytt liv, nya tag, ny kraft

Igår fick vi skippa svenskan för vår lärare är så bäst som förstod att vi i NV3A var helt döda efter att ha varit vakna och speedade en hel natt eftersom hon också var med och var speedad, lite grann i alla fall. Hur som helst, eftersom vi fick sluta tidigare så bestämde jag mig för att plugga lite fysik eftersom vi har prov nu på måndag på kapitlet kärnfysik. Dock så kunde jag inte göra klart ett enda tal på grund av min allt mer påträngande trötthet. Så jag tänkte att jag skulle räkna lite matte istället. Inte för att det gick mycket bättre, så jag hjälpte Frida på hennes muffinsjakt i skolan innan jag hoppade på bussen hem och totaldäckade x antal gånger innan jag var framme. Fixade bort diskberget, slängde in en tvätt, käkade upp resten av mina pannkakor och fastnade framför OC. Hade tänkt plugga lite biologi men nej, så blev visst inte fallet. Tio minuter innan jag ska hoppa på bussen hem till Emma för en myskväll med henne så säger hon att vi ska in till stan istället. Så det var bara att hoppa in i duschen och rota fram lite okej kläder och sedan bege sig till tåget. Kvällen blev en riktigt lyckad än, även om jag var överdrivet trött och mest bara ville lägga mig och sova på soffan. HEhheheh.

Kom hem runt halvtvå, somnade fortare än kvickt, och vaknade här hemma hos Emma för ett litet tag sen. En söndersmulad frukost senare är jag en människa igen. Dock inte en så väldigt fungerande, min fot har nämligen pajat lite halvt. Har ingen aning om vad jag gjort, började känna det igår i skolan och det har bara blivit värre under kvällen. Jag kanske överansträngde mina fötter där på LOCK-IN. Fast då borde jag ju ha ont i andra foten också. Hm.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: