måndag 13 september

Kategori: nytt liv, nya tag, ny kraft

Just nu är jag fattig. Väldigt utomordentligt fattig. Jag hatar att vara fattig, men nu är jag fattig. Har köpt grötris och planerar att leva på det tills jag blir rik (igen). Virginia har åkt hem till Gotland efter en snabbvisit hos mig här i Newnose. Jag har snart betat av hela OC, och igår rensade vi ut hela mitt liv, känns det som. Slängde massor och ännu mer gamla papper och andra onödiga lappar som bara legat och skräpat här i evigheter. Jag hittade mitt schema från NV1A, och jag kunde inte riktigt komma på hur jag överlevde det helvetesåret. Nu är det ganska tomt här hemma, jag kanske ska hitta en buss ut till Lisö ikväll? Nej vad tokigt, jag måste ju sova snart, skolan börjar tidigt imorgon.

På torsdag är det LOCK-IN, är så sjukt i huvudet taggad.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: