megafilmmaraton hos max

Kategori: nytt liv, nya tag, ny kraft

Kvällen började med att jag satt på bussen och insåg att mitt kontokort var borta, så jag fick råna Emma på lite pengar. Sen fortsatte min vanliga tur på ica när jag och Max plockade godis och jag hällde allt godis på golvet istället för i godispåsen.
Ju fler kockar desto sämre soppa som man brukar säga, men det blev en totallyckad kväll med 13 pers i ett vardagsrum gjort för sju,  " Nummer 23" och en sjukt i huvudet spårad film, "Get Him to the Greek". Det blir alltid lika lyckat när vi styr upp något. Hem vid ett och kom på att vi inte var trötta, så tänkte träffa Max igen för han var inte heller trött, men tillslut vart det nog lika bra att vi somnade klockan tre.


Idag såg jag sista avsnittet av O.C. Det var sorgligt och jag grät lite. Mycket. För att komma på bättre tankar gick jag hem till Linnéa och pluggade biologi. Nu ska hon på träning så jag ska hem igen. Magnus ska ut på krogen ikväll för första gången, grejt. Jag ska kidnappa Linnéa efter hennes match och se till så att vi hittar på något bus. Nu är det återgång till biologipluggandet som gäller.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: