Hoffmaestro + ledig lördag

Kategori: nytt liv, nya tag, ny kraft

En lugn dag idag. Igår var det Hoffmaestro som gällde. Det var en väldigt värd, totalt asnajs och väldigt väldigt kick-ass grym kväll. Övernattade i stan och tog tåget tillbaka mot Nynäs efter frukosten. Jag är sjuk men förvånad över att jag inte tappade rösten helt efter igår, så mycket som vi sjöng med och lallade runt.

X antal OC-avsnitt, en vända till affären och en skön kvällspromenad senare mår jag väldigt mycket bättre. Nu ska jag äta upp alla fyra paket glass jag köpte förut och njuta av de sista avsnitten av OC. Snörvel snörvel lite här och lite där. Såg en väldigt vidrig informationsfilm om bakterier och smådjur igår, så jag planerar att aldrig mera nysa, äta eller tvätta händerna. Någonsin igen.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: