atlantic city

Kategori: nytt liv, nya tag, ny kraft

Geten fyller 19 år, g-rattis. (När Magnus ringde mig förut och frågade vad det var för datum och efter att jag svarat sa "grattis!" trodde jag att han blivit smått förvirrad och tog fel på mig och Get. Sen kom jag på att han inte hade gjort det.)

Idag har varit en dag fylld med endast plugg och träning. Jag har varit trött så har skrattat åt det mesta med de flesta. Har även insett att jag inte längre gillar att kolla min mail, för det är ändå bara mail från mig själv med rapporter skickade fram och tillbaka. Känns lika dumt varje gång det står att jag har fått mail från Nathalie Baker. Vem är hon?! Varför skickar hon mail till mig?! Ungefär så känns det.
Nu ska jag hoppa in i duschen och fräscha till mig lite innan jag sticker till Linnéa för att umgås med flickorna.
HÄJ

Kommentarer


Kommentera inlägget här: