Dag 20 - den här månaden APRIL

Kategori: nytt liv, nya tag, ny kraft

McD-jobb varje måndag 16-20.30 och lördag 12-19. Kom igång med träningen, lite prov här och lite prov där. Paddling med klassen i Ösmo simhall - förberedande inför äventyret i maj. Har hängt rätt mycket med Magnus, övningskört och njutit av att det fina vädret har gjort entré. Ahlstedts fyllde 18 år. Jag åldersnåjade. Blev sugen på att göra något ordentligt av träningen, vill inte vara så här smal. Vill vara vältränad och bitig som s-atan. Så har funderat på att köpa något proteinpulver och träna mycket mer än jag gör. (Just idag har jag dock inget sug, får se om jag ens tar mig ut på en löprunda sen..)

Återstoden av månaden gäller följande: utbildning på DG resten av veckan. Jobb. Lite släktbesök och påskfirande. Två körlektioner med körskolan. Religionsprov. Evelinas studentskiva med Moulin Rouge-tema: jag ska försöka klä ut mig till en chocksnygg, billig dansös. Dagen efter är det den 29 april vilket innebär mösspåtagning och deadline för projektrapporten.
Aprils sista dag firar jag med McD-jobb.

Kommentarer

  • JYTTE säger:

    Fan vad härlig blogg du har! Jag har proteinpulver som jag vill bli av med och säljer till mycket lågt pris om du är intresserad :)

    2011-04-19 | 20:21:22
    Bloggadress: http://jytte.blogg.se/

Kommentera inlägget här: