DG dag 3..

Kategori: nytt liv, nya tag, ny kraft

.. har nog varit snäppet bättre än de två första. Idag fick vi ringa till varandra och öva på bokningen, sen åt jag världens godaste carbonara (som jag har gjort själv) och för första gången så slutade vi faktiskt kl 17 och inte en sekund tidigare. Efter vandrade jag och Iman upp till centrum för att leta efter korsetter; när vi upptäckte att vi skule till samma studentskiva nu på torsdag så var vi två lyckliga flickor. Därav varför vi letade efter korsetter (Moulin Rouge-tema är det ju som sagt, och jag ska lätt försöka vara den snyggaste "dansösen").

När jag kom hem tog jag cykeln och cyklade runt lite, det var asjobbigt för det fanns nästan ingen luft i däcken. Körde lite backträning i kvarnängsbacken innan jag cyklade hem igen och tränade armar och mage. Planen var egentligen att jag skulle ta en löprunda också, men klockan blev så mycket och ikväll tänker jag faktiskt lägga mig i tid. Eller åtminstone försöka.
NU: religionsboken, te och lite nötter. Rackarns! Kom just på att jag inte har hunnit fixa någon matlåda tills imorgon.. Eller ja, det får väl bli pasta med pesto. Pasta två dagar i rad är ingen bra idé, egentligen. Men, som man brukar säga; vad ska jag göra?

Kommentarer


Kommentera inlägget här: