kom ge mig allt som du har och jag ska stanna kvar

Kategori: nytt liv, nya tag, ny kraft

Idag har varit en ganska värdelös dag, tills jag kom hem. Sen blev den värdelös igen. Och nu är den fortfarande ganska så värdelös. Anledning? Sov dåligt inatt, fick tillbaka religionskitprovet, bokade körlektion och tid fanns inte förrän v. 17, tvättstuga och måste verkligen tvätta allt jag äger, och så upptäcker jag att alla mina byxor är borta. Och en tjocktröja. Vafan? Ge mig mina kläder tillbaka! Jag har säkert ett klädätarmonster bakom teven som kommer fram och äter upp mina kläder när jag inte ser. Jävla skit. Men jag har i alla fall tränat idag, och handlat nyttigheter. Fast nu kom jag på att jag glömde köpa nötter. Har även tagit ut alla pengar som har något med studenten att göra, så imorgon är det betalat. Lyssnar för tillfället bara på Ted Gärdestad och längtar tillbaka till min barndom, men ändå så gör jag inte det. Teddan är min bästa vän.
Pratar med mamma i telefon, klad

Kommentarer


Kommentera inlägget här: