skön dag blandat med lite klantighet

Kategori: nytt liv, nya tag, ny kraft

Ibland går saker bara så himla fel. Som när man upptäcker att man har glidit ifrån en tidigare väldigt nära vän, eller när man missar att ta den andra fästingsprutan, ni vet den som behövs för att den första (som kostar 350:-) ens ska vara verksam. Eller som idag, när jag åkte hela vägen till Handen för att jobba, men kommer dit och får kastat, rakt i ansiktet, att jag inte ska jobba idag eftersom vi stänger klockan fem. WTF! Ingen har sagt det till mig och NEJ det är inte mitt ansvar att ta reda på sådant själv. Och nej, jag hade inte sett lapparna som tydligen satt uppe överallt på väggarna..

Men i övrigt har dagen varit väldigt bra. Klev upp vid nio och började dagen med en promenad (försökte mig på en springtur men märkte att mina ben inte var på det humöret efter backträningen igår) och styrketräning. Solning på balkongen och några timmar senare solning nere i hamnen tillsammans med Emma och min nya favorit; mjukglass med chokladdipp. G o d var den.

Kommentarer

  • EMMAA säger:

    det var jättemysigt, tack så mycket för en bra .. några timmar (haha) :))

    2011-04-26 | 10:39:08
    Bloggadress: http://rideofyourlife.blogg.se/

Kommentera inlägget här: