bortskämd och lite rastlös

Kategori: nytt liv, nya tag, ny kraft

Imorse fick jag skjuts de två meter som det i princip är ner till DG, men jag klagar inte. Om det är någon som är tacksam för lite skjuts så är det jag. Jag älskar att åka bil, jag skiter i miljön; fick jag så sjulle jag bila mig genom hela livet. På lunchen gick vi ner till hamnen och jag köpte årets första mjukglass. (Jag tänker inte erkänna att det var lite för kallt för det just idag, för igår var det läskigt varmt för att vara april, så nej, det är inte för tidigt. Eller för kallt.)

Tvättstuga och träning har fyllt min dag sen jag kom hem efter utbildningen. Ingen tid över för lite soldyrkan. Imorgon finns inga planer efter jobbet, så då ska jag minsann lägga mig på balkongen eller någon annanstans där solen ser mig och sola tillsammans med Fexe.

Förresten, förut när jag var nere och hämtade upp sista tvätten skulle jag boka in en ny tvättid, tänkte att jag skulle försöka tvätta en gång i veckan, så jag inte får mördarhögarna som jag alltid lyckas med. Hur som helst, där står jag och ska kolla hur det ser ut nästa vecka, när jag ser att jag råkat skriva upp mig på den 26:e, vilket är nästa tisdag - inte idag. Idag var upptagen enligt kalendern. Tur för mig att ingen kom ner och blev arg över att någon tagit deras tid (jag hade blivit förbannad).

Godnatt

Kommentarer

  • JYTTE säger:

    1 kg whay protein med jordgubbssmak för 50 kr. Jag har också i chokladsmak men det är ca ett halvt kg med öppnad förpackning, om du vill ha så får du chokladsmaken :)

    2011-04-20 | 09:41:42
    Bloggadress: http://jytte.blogg.se/

Kommentera inlägget här: