vi slår tärning om den framtid vi ska leva i

Kategori: nytt liv, nya tag, ny kraft

Skolan var rätt tjill, hade ingenting att göra i flera timmar så vi satte oss ute och solade lite tillsammans med Steffe. Jag kom fram till att jag måste skaffa nya kompisar, för alla mina vänner försvinner utomlands till hösten; Emma, Linnéa och Johanna, Sandra m. familj, och flera andra. Jag kan ju inte gå och ruttna här ensam, alltså måste jag kirra nya vänner. Det är bara att höra av er på Facebook om ni är intresserade!

Härnäst väntar nog lite solning på balkongen, tillsammans med Henrik Fexeus. Är lite osäker på om det blir en springtur idag, är inte riktigt på humör, men det kan bero på att jag för tillfället är rätt hungrig. Teddan spelas för fullt och lever livet tillsammans med mig.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: