we are always running for the thrill of it

Kategori: nytt liv, nya tag, ny kraft

trolleri trollera..


Idag körde jag backträning med Jytte. Fick även låna lite korsett och lite shorts så förhoppningsvis är min torsdagskväll räddad.Träningen gick sådär, jag överträffade mig själv men jag mådde inte så bra. Men det var ju kul att få känna på den känslan också. Vi äventyrade även vår egen säkerhet genom att kliva in på sporthotellet för att önska lite låtar.
Nu har jag även testat ett av proteinpulvrena som jag köpte av henne. Tyvärr måste jag säga att chokladen inte var en favorit. Jag som hade hoppats så. Fast det är klart, den kanske blir godare när jag väl får en riktig shaker. Intalar jag mig själv.

Walking on a dream - Empire of the Sun

Kommentarer

  • JYTTE säger:

    Man börjar "gilla" smaken mer efter ett tag, eller inte.. Hoppas shaken gör susen!

    2011-04-27 | 09:02:07
    Bloggadress: http://jytte.blogg.se/

Kommentera inlägget här: