carlzone och jag

Kategori: nytt liv, nya tag, ny kraft

Gårdagskvällen spenderade jag med Linnéa. Vi (jag) åt godis och pratade oss igenom hela kvällen. Imorse var det dags för körlektion och den här gången fick jag köra omkring i Brandbergen. Min körskolelärare säger att jag i princip är klar för uppkörning och att det är dags att jag sätter igång och gör några av testerna som jag nu köpt, så nu när jag kom hem ikväll och efter att Magnus stuckit iväg för att fiska så bestämde jag mig för att göra ett. Och se där, har inte pluggat någon teori sedan i vintras, men jag klarade provet. Nu är jag verkligen nöjd med mig själv och fick just tillbaka lusten att dra iväg på en löptur, men det är kolsvart ute så det får vänta tills imorgon. Imorgon ska jag förresten jobba på DG 9-12, sjukt jobbig dag.

Nu ska jag hoppa i duschen, sen ska jag vänta på att Magnus kommer hem från sitt fiskande så vi kan se på King's Speech (som jag somnade till för några kvällar sen, jag är nuförtiden en väldigt trött en).
Den här killen är min nya idol. Han dansar som en gud, och till bra musik dessutom. Han är bara så sjukt kool. Jag är inte den som blir avundsjuk, men nu blir jag det. Jag vill vara han.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: