första lediga dagen

Kategori: nytt liv, nya tag, ny kraft

Har hittills spenderats med solning, läsning, teoritest (som ännu en gång genomfördes med glans) och yttre och inre säkerhetskontroll av bilen. Börjar ladda ordentligt nu inför uppkörning och teoriprov. Hoppas bara att jag kan köra lite mer privat nu när jag är ledig (läs arbetslös) så jag slipper betala för ännu fler körlektioner. Det känns liksom som att jag i princip är färdig nu, bara lite finslipning kvar, samt att "komma iväg", alltså inte få motorstopp i korsningar osv. Jag vill verkligen ha det där körkortet.
Hur som helst. Ikväll hade jag tänkt ge mig ut på en löprunda och därefter köra ett träningspass, första sedan jag var på Gotland. Det ska bli riktigt skönt att få ladda om ordentligt.
Hejdå.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: